Descripció del tràmit:
Sol·licitud per fraccionar o ajornar els deutes que es troben en període voluntari de pagament.
Només es podran ajornar o fraccionar el pagament de deutes d'un import igual o superior a 100 €, prèvia sol·licitud. Només de forma excepcional, es podran ajornar o fraccionar els deutes d'un import inferior a 100 €, previ informe dels Serveis Socials Municipals.
Qui ho pot sol·licitar?:
Ho pot sol·licitar tota persona física o jurídica que tingui un deute en període voluntari.
Quina documentació cal aportar?:
-
Totes les dades identificatives del sol·licitant, així com del representant, si s'escau. En el cas que el subjecte passiu sigui una persona jurídica, haureu d'adjuntar la Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
-
S'hauran d'indicar les causes que motiven la sol·licitud i els terminis de fraccionaments o ajornaments que se sol·licita.
-
En imports superiors als 3.000 € caldrà presentar aval bancari.
Quan es pot demanar?:
Quan es té coneixement de l'existència d'un deute en període de voluntària
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
-
Telemàticament, a través de la Seu electrònica. Heu d'omplir el PDF de sol·licitud que hi ha en aquesta pàgina i adjuntar-lo a una instància general electrònica. Aquest canal és obligat per a aquells subjectes regulats a l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
Hisenda i Finances
Termini de resolució:
Els procediments referents a la concessió d'ajornaments o fraccionaments es resoldran en el termini de 6 mesos des de la seva sol·licitud. La sol·licitud s'entendrà desestimada quan no s'hagi resolt en aquest termini.