Descripció del tràmit:
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública – tan a títol individual con en nom i representació de qualsevol persona jurídica legalment constituïda- de què disposa aquest ens.
En cas que es tracti d'informació que contingui dades personals, es pot donar accés a la informació, amb la prèvia ponderació raonada de l'interès públic en la divulgació i els drets de les persones afectades.
Qui ho pot sol·licitar?:
La persona física, major de 16 anys, a títol individual o en nom i representació de qualsevol persona jurídica que estigui legalment constituïda.
D’acord amb la disposició addicional primera de la Llei 19/2014, l’accés dels interessats als documents dels procediments administratius en tràmit es regeix pel que determina la legislació sobre règim jurídic i procediment administratiu. En el cas de les matèries que tenen establert un règim d’accés especial, aquest accés es regulat per llur normativa específica, i amb caràcter supletori, per la Llei 19/2014.
Quina documentació cal aportar?:
A la instància hi ha de constar la següent informació:
a) Identificació del sol·licitant.
b) Concreció de la informació que es sol·licita.
c) Adreça de contacte, preferentment electrònica, a efectes de comunicacions.
d) Si pertoca, la modalitat que prefereixi per a accedir a la informació sol·licitada
e) Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
Departament responsable:
SECRETARIA
Cost:
L'accés a la informació pública és gratuït.
No obstant, l'expedició de còpies i la transcripció a formats diferents de l'original poden restar subjectes a una contraprestació econòmica establerta, si s'escau, per la Ordenança Fiscal num. 6, reguladora de la Taxa per expedició de documents, prestació de serveis tècnics i emissió d'informes i de distintius.
Termini de resolució:
La notificació de la resolució s'efectuarà en el termini d'un mes des de la presentació de la sol·licitud.
Pròrroga: aquest termini es pot prorrogar fins a un termini igual a la meitat del termini inicial, si ho justifica el volum o complexitat de la informació requerida. La pròrroga i les causes que la motiven han de ser comunicades a l’interessat.
Suspensió: es pot produir la suspensió en els casos establerts expressament per la Llei 19/2014 del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i per la legislació general sobre règim jurídic i procediment administratiu.