Tràmits i Serveis

CERTIFICAT DE BÉNS

Descripció del tràmit: 

Aquest tràmit serveix per sol·licitar un certificat dels béns d'un titular segons els padrons cobrables municipals.

El certificat de béns es un document que serveix per acreditar si la persona sol·licitant figura com a titular de bens als padrons fiscals de l'ajuntament de Valls, ja siguin bens immobles (rústics i urbans) o bens mobles.

El certificat de béns acredita els béns mobles i immobles que consten a nom de la persona interessada als registres tributaris municipals de l'any en curs.

Qui ho pot sol·licitar?: 

La persona titular del bé o qui la representi

Quina documentació cal aportar?: 

Quan es pot demanar?: 

En qualsevol moment

On i com es pot iniciar el tràmit?: 

Departament responsable: 

OAC

Canals d'accés: 

Presencial
 

Informació de la Seu

Accedeixi a consultar tota la informació referent a la constitució d'aquesta seu electrònica

 

Seguretat de la Seu

Des d'aquí pot consultar els elements tècnics de seguretat de la Seu que són exigits per la normativa

 

Ajuda i Suport

Accediu a aquest apartat per consultar tota la informació d'ajuda i suport per a ús d'aquesta seu electrònica

 

CALENDARI OFICIAL

Consulteu el calendari de dies laborables des d'aquest apartat

Sobre l'Ajuntament de Valls

Sobre l'Ajuntament de Valls

Plaça del Blat, 1, 43800 Valls, Tarragona 977 63 60 10

Web de l'Ajuntament

Galeria Fotogràfica