Descripció del tràmit:
Document emès per l'Ajuntament de Valls que certifica l'empadronament de la persona sol·licitant, tal com consta actualment en el padró municipal d'habitants.
El certificat d'empadronament recull les dades personals, l'adreça i la data d'inscripció que consten al padró municipal d'habitants. La validesa d'aquest document és de 3 mesos.
Existeixen diversos tipus de certificat que es relacionen a continuació que, la persona interessada podrà demanar en funció del tràmit que hagi de realitzar. Entre d'altres:
-
Certificat d'empadronament.
-
Certificat històric d'una persona que no consta actualment empadronada.
-
Certificat amb història de les adreces en les quals la persona interessada ha constat empadronada.
-
Certificat d'acreditació de l'adreça on residia una persona que consta de baixa del padró per defunció.
Qui ho pot sol·licitar?:
-
Qualsevol persona major de 16 anys empadronada al municipi de Valls.
-
Menors d'edat casats o emancipats empadronats al municipi de Valls.
Quina documentació cal aportar?:
És necessària la presentació de la següent documentació:
-
ORIGINAL del DNI, NIE o passaport en vigor.
-
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d'acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d'un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país en vigor.
Quan es pot demanar?:
En qualsevol moment
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
En el cas que ja no estigueu empadronats/des a Valls i volgueu sol·licitar un certificat que acrediti el temps de residència al municipi ho haureu de fer a través de la següent adreça electrònica*: oac@valls.cat
* Heu d'adjuntar una còpia clara del document identificatiu i la petició de certificat històric.
Departament responsable:
OAC