Descripció del tràmit:
En els casos en què es produeix un canvi de nom o titularitat d'un terreny de naturalesa urbana (venda de finques, donacions, herències i altres), cal que els ciutadans declarin les dades necessàries per poder liquidar l'impost sobre increment de valor de terrenys de naturalesa urbana, si s'escau.
L'Ajuntament procedirà a actualitzar les dades a efectes dels rebuts: Impost de Béns Immobles de Naturalesa Urbana i Taxa per a la Recollida i Gestió de Residus Municipals.
Qui ho pot sol·licitar?:
Tota persona física o jurídica.
Quina documentació cal aportar?:
-
Documentació acreditativa de la representació, si és el cas.
-
Fotocòpia de l'escriptura pública actual.
- Fotocòpia de l'escriptura pública anterior.
Quan es pot demanar?:
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
OAC