Descripció del tràmit:
Document informatiu emès per l'Ajuntament que serveix per acreditar la residència i domicili habitual d'una persona tal com consta al Padró Municipal d'Habitants de la ciutat de Valls.
La validesa d'aquest document és de 3 mesos.
Qui ho pot sol·licitar?:
- Qualsevol persona major de 16 anys empadronada al municipi de Valls.
-
Menors d'edat casats o emancipats empadronats al municipi de Valls.
Quina documentació cal aportar?:
-
DNI, NIE o Passaport original.
-
Els ciutadans de la Unió Europea hauran d'acreditar la seva identitat amb el NIE en vigor o Certificat de registre com a ciutadà de la Unió Europea, acompanyat d'un document amb fotografia: passaport o targeta de residència del seu país en vigor.
Quan es pot demanar?:
En qualsevol moment.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
OAC