Tràmits i Serveis

PRESENTACIÓ DE DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA D'UN EXPEDIENT INICIAT

Descripció del tràmit: 

Quan hem presentat una sol·licitud a l’Ajuntament de Valls i hem de presentar nova documentació

La presentació de documentació complementària es pot produir a iniciativa del mateix subjecte legitimat, o bé en resposta a un requeriment fet per l’Ajuntament, amb l’objectiu de fer possible l’esmena de mancances o errors en l’expedient inicialment presentat.

En la sol·licitud de presentació de documentació serà imprescindible identificar el número de l’expedient al qual es vol incorporar la documentació que s’està presentant.

Qui ho pot sol·licitar?: 

Tota persona física o jurídica.

Quina documentació cal aportar?: 

On i com es pot iniciar el tràmit?: 

Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.

-Telemàticament a través de la seu electrònica (aquest canal és obligat per aquells subjectes regulats a l'art. 14.2 de la llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Canals d'accés: 

Presencial
Electrònic
 

Informació de la Seu

Accedeixi a consultar tota la informació referent a la constitució d'aquesta seu electrònica

 

Seguretat de la Seu

Des d'aquí pot consultar els elements tècnics de seguretat de la Seu que són exigits per la normativa

 

Ajuda i Suport

Accediu a aquest apartat per consultar tota la informació d'ajuda i suport per a ús d'aquesta seu electrònica

 

CALENDARI OFICIAL

Consulteu el calendari de dies laborables des d'aquest apartat

Sobre l'Ajuntament de Valls

Sobre l'Ajuntament de Valls

Plaça del Blat, 1, 43800 Valls, Tarragona 977 63 60 10

Web de l'Ajuntament

Galeria Fotogràfica