Descripció del tràmit:
PER A PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓ UTILITZEU LA INSTÀNCIA GENERAL
Permet presentar la documentació acreditativa dels mèrits a valorar en la fase de concurs d’un procés selectiu que correspon a una plaça de la oferta pública d’ocupació o un procés selectiu temporal.
Qui ho pot sol·licitar?:
Les persones que s’hagin presentat al procés de selecció i hagin superat la fase d’oposició.
Quina documentació cal aportar?:
Documentació acreditativa dels mèrits al·legats.
Quan es pot demanar?:
En el termini de 10 dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la publicació de la puntuació final de la fase d’oposició al tauler electrònic municipal d’anuncis.
On i com es pot iniciar el tràmit?:
- Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.
Departament responsable:
RECURSOS HUMANS