Tràmits i Serveis

SUBVENCIÓ DESPESES DE LA LLAR A JOVES ENTRE 18-40 ANYS PROPIETÀRIES D'HABITATGES EN EL CENTRE HISTÒRIC DES DE L'ANY 2023

Descripció del tràmit: 

L'objecte d'aquesta subvenció és regular l'atorgament d'ajuts per a fer front al pagament de despeses de la llar (rebuts de comunitat, de l’IBI...) de persones joves, que tinguin entre 18 i 40 anys a data 1 de gener de cada convocatòria, que hagin adquirit un habitatge en el centre històric a partir de l’any 2023 i que es trobin empadronades durant tot l’any anterior al de cada convocatòria en l’immoble objecte de subvenció.

Centre Històric: Als efectes d’aquesta subvenció, el centre històric es considera delimitat pel perímetre del tomb de Muralles (ambdós costats): Plaça del Portal Nou, Muralla de Sant Antoni, Muralla del Castell, Plaça Sant Francesc, Muralla Sant Francesc, Plaça del Carme i Muralla del Carme.

Quantia: Es concedirà una subvenció del 100% de totes les despeses amb el límit quantitatiu de l’1,20% del valor cadastral de l’immoble objecte d’aquesta subvenció.

Qui ho pot sol·licitar?: 

Podran optar a aquesta subvenció totes aquelles persones físiques que compleixin les condicions enumerades en l’apartat anterior que:

  • Es trobin al corrent de compliment de les obligacions tributàries i envers la Seguretat Social i l’Ajuntament de Valls.

  • Que no incorrin en supòsits de prohibició legal de percebre subvencions de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i

  • Que respectin els drets humans amb els seus actes o activitats.

Quina documentació cal aportar?: 

  • DNI, NIE, passaport o document que legalment el substitueixi de la persona sol·licitant.

  • Escriptura de compravenda de l’habitatge objecte de la sol·licitud.

  • Rebuts o factures objecte de subvenció i l’acreditació del seu pagament de l’any anterior al de la convocatòria (de la comunitat, de l’Impost de Bens Immobles, despeses notarials i registrals,...).

Quan es pot demanar?: 

En el termini establert a la convocatòria

DEL 26 DE SETEMBRE FINS EL 26 DE NOVEMBRE DE 2024

On i com es pot iniciar el tràmit?: 

  • Presencialment a les oficines de l'àrea d’Agenda 2030, Urbanisme i Habitatge de l'Ajuntament de Valls (c. Paborde, 6-8).

  • Presencialment a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania.

  • Telemàticament a través de la seu electrònica.

  • Per qualsevol de les formes previstes per la normativa vigent.

Departament responsable: 

URBANISME

Normativa: 

Canals d'accés: 

Presencial
Electrònic
 

Informació de la Seu

Accedeixi a consultar tota la informació referent a la constitució d'aquesta seu electrònica

 

Seguretat de la Seu

Des d'aquí pot consultar els elements tècnics de seguretat de la Seu que són exigits per la normativa

 

Ajuda i Suport

Accediu a aquest apartat per consultar tota la informació d'ajuda i suport per a ús d'aquesta seu electrònica

 

CALENDARI OFICIAL

Consulteu el calendari de dies laborables des d'aquest apartat

Sobre l'Ajuntament de Valls

Sobre l'Ajuntament de Valls

Plaça del Blat, 1, 43800 Valls, Tarragona 977 63 60 10

Web de l'Ajuntament

Galeria Fotogràfica