Tràmits i Serveis

SUBVENCIÓ A LES ASSOCIACIONS DE VEÏNS

Descripció del tràmit: 

Sol·licitud d'ajudes econòmiques per les activitats de les Associacions de Veïns de Valls i Pedanies dutes a terme durant l'any 2023.

Qui ho pot sol·licitar?: 

Qualsevol Associació de Veïns de Valls i Pedanies, sense ànim de lucre.

Quina documentació cal aportar?: 

  • Memòria de les activitats realitzades durant l'any 2023.

  • Estat de comptes.

  • Justificants de la despesa (inclosa utilització vaixella compostable).

  • Justificant titularitat compte bancari.

  • NIF de l'entitat.

  • Declaració responsable indicada en la convocatòria.

  • Exemplar dels Estatuts de l'entitat (només en cas de ser la primera vegada que es sol·licita la subvenció).

  • Document acreditatiu de la representació de l'entitat, en cas d'actuar com a representant.

Quan es pot demanar?: 

Del 12 de juny a l'1 de juliol de 2024.

On i com es pot iniciar el tràmit?: 

Telemàticament, a través de la Seu electrònica, segons el que estableix l'article 29 de l'Ordenança núm. 17, reguladora de l'administració electrònica.

Departament responsable: 

ALCALDIA

Termini de resolució: 

Segons el què s'estableix a la convocatòria.

Normativa: 

Canals d'accés: 

Electrònic
 

Informació de la Seu

Accedeixi a consultar tota la informació referent a la constitució d'aquesta seu electrònica

 

Seguretat de la Seu

Des d'aquí pot consultar els elements tècnics de seguretat de la Seu que són exigits per la normativa

 

Ajuda i Suport

Accediu a aquest apartat per consultar tota la informació d'ajuda i suport per a ús d'aquesta seu electrònica

 

CALENDARI OFICIAL

Consulteu el calendari de dies laborables des d'aquest apartat

Sobre l'Ajuntament de Valls

Sobre l'Ajuntament de Valls

Plaça del Blat, 1, 43800 Valls, Tarragona 977 63 60 10

Web de l'Ajuntament

Galeria Fotogràfica